4 gru 2015

Winter Wonderland.. [BLOGMAS #3]

    Oczekiwany przez nas czas już niedługo! Jak widać doskonale z mojego licznika ( patrz po prawo!), zostało tylko 20 dni! A to oznacza, że święta już nadchodzą i trzeba się nieźle przygotować. 
Jak już Wam wiadomo - na moim blogu rozpoczęłam nową serię BLOGMAS [ post1, post2 ],
w której przez cały okres grudnia możecie czytać wpisy na temat moich świątecznych opinii, mojego zdania, znajdziecie tu porady, więc wydaje mi się, że jest to ciekawa propozycja do poczytania. 
I kiedy mamy już za sobą sprawę upominków i pierników, może zaczniemy wchodzić w nastrój poprzez muzykę? 
Nie ma nic lepszego, niż słuchać świątecznej muzyki, podczas pieczenia ciastek, czy pakowania prezentów! Zatem przenieśmy się do niezwykłej, zimowej krainy... 


   Zamieszczę Wam listę, według mnie najlepszych i najbardziej świątecznych utworów! Głównie angielskich :) Uprzedzam tylko, że post będzie się składał z samych filmików, a ich kolejność jest przypadkowa :)

  • Rockin' Around The Christmas Tree - Brenda Lee 
Mimo, że piosenka jest stara (1958) bardzo mi się podoba i kojarzy z Bożym Narodzeniem. Powstały też covery:





  • Have Yourself a Merry Little Christmas




  • Last Christmas












  • Let it snow






  • Jingle Bell Rock

  • Winter Wonderland


  • All I want for Christmas is you





  • Silent Night

  •  Merry Christmas Everyone 


  • Deck the Halls 

  • Santa Tell Me

  • Mistletoe


I to by było na tyle! Szczerze powiedziawszy, nie przepadam za pisaniem w taki sposób (np. cały post zdjęcia, filmy..), wolę się rozpisywać, fotografie wtedy służą jako uzupełnienie całości, tym razem jest w zupełności na odwrót. :) 
Polecam przesłuchać utwory, które na pewno znacie! =)

Buziak!

2 komentarze:

  1. Uwielbiam teraz słuchać świątecznych piosenek, a niektórych jakie tu podałaś nie znałam, dzięki! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, to ja dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga! <3 :-**
    Już obserwuję twojego :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
Wstąpiłeś do krainy sztuki i wiecznego pokoju na świecie, dlatego nie kłócimy się, nie obrażamy i nie przeklinamy!
Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia