14 cze 2015

I've figured out that joy..

Mieliście tak kiedyś,że wiecie jakiej muzyki słuchacie, ale mimo tego, czasem macie ochotę posłuchać czegoś.. hmm.. zwyczajnego?
Z innego gatunku, pomimo tego, że jasno twierdziliście, że go nie lubicie?
To zależy od zrozumienia..tekstu.
Nikt nie powiedział, że muszę wszystko odbierać jak, jak jest nakazane..
 To ja interpretuję swoje upodobania.
Równie dobrze TEKST mógłby opowiadać o drugim człowieku, ale każdy z nas zinterpretuje to, o kogo może chodzić jak chce.
NA koniec dodam Wam całkiem fajną piosenkę. Miłego słuchania :) i przepraszam za tak krótki wpis!

Stood in the rain and watched you go

I feel a lump in my throat

And this is far from joy



I never seemed to learn

That high makes things harder

That high I get from you



I've figured out that joy is not in your arms

I know I'll always ache with an empty heart

I think it's time to run cos I'm seeing stars

I'm seeing stars watch me fall apart



I think of dying all the time

But I've got joy to take my side

Fear is my favorite ride.




Przepraszam za krótki post, ale lepszy wróbel w garści, niż gołąb na dachu :))

BUZIAK!


3 komentarze:

  1. Hmm...ja rzadko tak mam. Słucham wszystkich gatunków muzyki. NIE, jadnak trochę przesadziłam. Napewno nie znajdziesz w mojej playliście rapu, którego NIENAWIDZĘ i disco polo, którego słucham praktycznie tylko na weselach :). Ogólnie to lubię piosenki energiczne i szalone, choć miewam momenty, w których mam ochotę posłuchać jakigoś...smęta :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lyner - oto ja dotarłam wreszcie na twój blog aaa zapewne mnie pamiętasz :)
    Osobiście nie wiem czy nasze gust muzyczne spotkają się , czy dzielą je miliony miliardów lat świetlnych - ale słucham Sheerana , Linkin Park , Marsów , NIrvany , ACDC , i mogłabym tak wymieniać w nieskończoność ale mój gust przez ostatni czas się zmienił :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
Wstąpiłeś do krainy sztuki i wiecznego pokoju na świecie, dlatego nie kłócimy się, nie obrażamy i nie przeklinamy!
Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia