24 paź 2015

TAG - Harry Potter

Czy to nie dziwne? Przecież nie dawno pisałam posta, a teraz kolejny?
Jeszcze nigdy tyle postów nie dodawałam, chyba na serio nie mam już co robić..

     Na moim blogu raczej dodaję posty, w których skupiam się na uczuciach i emocjach, opisuję ważne dla mnie momenty lub inne życiowe rozmyślania, ale żeby trochę tu urozmaicić 0 postanowiłam zrobić TAG!
Będą to pytania o serii Harry Potter, o filmach, o moich upodobaniach :)
Jeśli lubicie otaczać się magią, zapraszam!



ULUBIONA KSIĄŻKA
Może się to wydawać śmieszne, bo wszystkie części są zniewalające i z każdą kolejną można się rozpłynąć. Lecz mimo wszystko, jeśli mam już wybierać, wybieram KAMIEŃ FILOZOFICZNY.
Pierwsza część, pierwsza przygoda, pierwsze zapoznanie z bohaterami. Właśnie tą książką J.K.Rowling rozpoczęła niesamowity szał na czarodziei!
W tej kultowej już części poznajemy bohaterów, wkraczamy na nowe ścieżki, odkrywamy czym jest Hogwart, Voldemort - zaczynamy nowe, idealne życie nasycone fantazją ... ♥


ULUBIONY FILM
Tutaj już na prawdę mam dylemat, gdyż mam dwie ulubione części. 
Jeszcze rok temu twierdziłam, że jest to "Komnata Tajemnic", lecz chyba dojrzałam mentalnie i zmieniłam zdanie.. 
Teraz kocham WIĘŹNIA AZKABANU i ZAKON FENIKSA. 
Jest to coś. CUDOWNEGO. 
Tak po prostu. W 3 uwielbiam zmieniacz czasu, to, że poznajemy Syriusza, i ogólnie akcja jest baardzo ciekawa. 
Natomiast do Piątki podchodzę delikatniej. Uważam, że jest to wartościowa i bardzo smutna część. Black umiera, Harry ma dziwne sny i wizje. Zawsze płaczę podczas seansu.


CZĘŚĆ FILMÓW/ KSIĄŻEK, PRZY KTÓRYCH PŁAKAŁAŚ 

  1. Czara ognia - Śmierć Cedrika,kłótnia przyjaciół ;
  2. Zakon Feniksa - śmierć Syriusza.
  3. Insygnia Śmierci - samo mówi za siebie :)
JAKBYŚ MOGŁA BYĆ Z DOWOLNYM BOHATEREM, KTO BY TO BYŁ?

Nie mam pojęcia, jeśli miałam sobie coś wyobrażać, zapewne shippowałabym bohaterów książki ze sobą, ale nie ze mną! Więc nie wiem. Raczej bym się z wszystkimi zaprzyjaźniła, ale nic po za tym.



ULUBIONA POSTAĆ

Lubię wszystkich, lecz gdybym miała wybierać tych naj, naj, naj - na pewno byłby to Harry, Syriusz, McGonagal , Ginny, Snape. Tak po prostu, nie wiem do końca czemu. 



JAKI BYŁBY TWÓJ PATRONUS?

Robiłam testy jakieś pół roku temu i wychodziło mi na przemian jeleń z łanią. W sumie bardzo lubię motyw tych zwierząt, a samo to, że utożsamiam się z bohaterami jest w pewnym sensie niesamowite i nawet jeśli to tylko test wymyślony przez innych ludzi, to i tak fajnie, że jest to jeleń. :)

JAKA BYŁABY TWOJA RÓŻDŻKA? 

Kiedy tworzyłam konto na pottermore ( którego już nie ma:c nazywałam się SkullSky4152), zrobiłam test na różdżkę i nie pamiętam co mi wyszło, dlatego zrobiłam inny test i mam: Winorośl, włókno ze smoczego serca, 10 i 3/4 cala, jednak jestem na 100% pewna, że tam wyszło mi zupełnie inaczej!


JAKBYŚ MOGŁA MIEĆ CZARNĄ RÓŻDŻKĘ, KAMIEŃ WSKRZESZENIA I PELERYNĘ NIEWIDKĘ: CO BYŚ WYBRAŁA? 

Bez namysłu: pelerynę niewidkę. Ci, co mnie trochę znają, wiedzą, że lubię się zaszyć gdzieś z dala od ludzi i wolałabym po po prostu być niewidzialna!
Dlatego taka peleryna by mi się przydała.

W JAKIM BYŁABYŚ DOMU? 

Kiedy robiłam testy na samequizy i innych stronkach, raz wyskakiwało mi Ravenclaw, raz Gryffindor, ale na Pottermore miałam Gryffindor :) To na prawdę dziwne, nigdy nie czułam się jak gryfon, ani ktoś wartościowy, jak większość sławnych mieszkańców tego domu. W zasadzie większość opisu się zgadza, oprócz tego, że jestem odważna. Jestem tchórzem. 


JAKBYŚ MOGŁA SPOTKAĆ JEDNĄ OSOBĘ Z OBSADY FILMOWEJ, TO KTO BY TO BYŁ?

Emma Watson. Jest kobietą szlachetną, inteligentną, szczerą i z ogromnym poczuciem humoru! W dodatku ma zdolności aktorskie, jest dla mnie świetną osobą i jako ciekawostkę podam, że podczas kręcenia HP zawsze sceny z jej udziałem był kręcone raz :) 

NA JAKIEJ POZYCJI W DRUŻYNIE QUIDDITCHA BYŚ GRAŁA?

Nie grałabym, pewnie bym nawet na miotle nie umiała latać, wiedząc, jaka ze mnie łamaga!
Ale gdybym jednak miała jakieś umiejętności sportowe, to chciałabym być szukającym, lubię dążyć do celu!


CZY PODOBAŁO CI SIĘ ZAKOŃCZENIE SERII? 

Szczerze... TAK. Wiele osób żałuje, że Miona nie jest z Harrym, ale mi się podoba ta odmiana. Tak chciała autorka, nic na to nie poradzimy, przynajmniej nas zaskoczyła, wprowadziła jakąś nowość, odbiegła od schematu, zrobiła nas w konia! I prawidłowo! Mnie się zakończenie bardzo podobało i raczej nie chciałabym, żeby było inne. 

ILE DLA CIEBIE ZNACZY HARRY POTTER? 

Wprowadził mnie w dziecięcy świat, wykształcił wyobraźnię. Oglądałam go od małego, odkąd tylko pojawił się w telewizji i potem tylko marzyłam o tym, żeby uczęszczać do szkoły dla czarodziei, żeby się tam uczyć eliksirów, żeby czarować, wypowiadać zaklęcia! 
Nie wiem, czy jestem, taką fanką... Nie mam żadnych super gadżetów (choć ludzie mówią, że gadżety nie pokazują tego, jak dużym fanem jesteś) ani kolekcji książek w domu, czy filmów. Ale sercem jestem gdzieś z Harrym, Hermioną i Ronem. 


Ps. Nadal czekam, aż któregoś dnia Hagrid wyważy mi drzwi od domu i wręczy list z Hogwartu :*

A wy?
BUZIAK!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

UWAGA!
Wstąpiłeś do krainy sztuki i wiecznego pokoju na świecie, dlatego nie kłócimy się, nie obrażamy i nie przeklinamy!
Dziękuję za każdy komentarz :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia