14 cze 2016

Flower summer, czyli letnie zakupy! [WISHLIST BANGGOOD]


   Lato zbliża się wielkimi krokami, dlatego też jest to idealny czas na zmianę garderoby! 
Zauważyłam, że w tym sezonie (jak i co roku) modne staja się kwieciste wzory połączone ze stylem indie, boho, hippie. Czas na kolorowe, luźne koszulki i frędzle! 
Abyście mieli łatwiej w znalezieniu swoich wakacyjnych inspiracji, postanowiłam stworzyć Wishlist ze sklepu Banggood (banner:patrz w lewo)


T-shirts
                     CLICK                                         CLICK                                              CLICK

Wybrałam białe, luźne bluzeczki, które wyglądają uroczo i dziewczęco!

Blouses
                    CLICK                                            CLICK                                        CLICK
Tutaj wybrałam takie, które mają kwiaty, bo spójrzcie, czy one nie wyglądają pięknie?

Dresses
 CLICK                                       CLICK                            CLICK                                CLICK
Delikatne, koronkowe, bardzo takie lubię. 

Jumpsuits
 CLICK                                                       CLICK                                          CLICK 

Przyznam się, że ten drugi kombinezon jest przewspaniały! Kolory, krój, i ta koronka, po prostu cudo!
Shorts

CLICK                                                       CLICK                                        CLICK 

Jeans

CLICK                                                                                                     CLICK

Bags
CLICK                                              CLICK                   CLICK                         CLICK 


CLICK                                           CLICK                           CLICK                    CLICK


Glasses
         CLICK                                                                                            CLICK

Bracelets
     CLICK                                                               CLICK                             CLICK

Earrings
CLICK                                                       CLICK                                             CLICK 


CLICK                                                            CLICK                                    CLICK

Neklaces

  CLICK                                                                 CLICK                                   CLICK
Lubię, kiedy biżuteria jest widoczna, ale może być też subtelna, jak np. ten naszyjnik z ptaszkiem, czy (mniej subtelne, ale bardzo mnie pozytywnie rozbawił) naszyjnik "Best bitches" :')
Sandals ♥
 CLICK                                        CLICK                            CLICK                         CLICK
    CLICK                                     CLICK                          CLICK                             CLICK
Uwierzcie, ale długo szukałam sandałków takich, jak te! W żadnym polskim sklepie internetowym nie było nawet podobnych. A jednak znalazłam!

Możecie jeszcze wejść w te linki, są to promocje, które trwają przez określony czas:

To wszystko moi kochani! :) Muszę Wam powiedzieć, że sklep zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie i uważam, że zamieszczona tam produkty są lepsze niż na ozspecials, gdzie też robiłam listę życzeń :)
Po prostu te są bardziej w moim stylu!

Jeżeli chcecie, możecie poklikać, też mogę się odwdzięczyć, jeśli macie post do poklikania :D 
BUZIAK!

20 komentarzy:

  1. Poklikałam w parę linków. Fajne rzeczy sobie wybrałaś! Też dostałam propozycję współpracy z nimi!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello! Would you like to follow each other? I follow you. Please follow me back!

    Un Angolo Di Gioia

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane :) Zrobisz to samo u mnie?
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear, your blog is very nice! So, I following you with GFC (n.36). Follow me back, please?
    Have a nice day! Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy! Gratuluje współpracy :)jestem ciekawe jakiej jakości są rzeczy szczęśliwego tego sklepu.

    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego się dowiemy, jak je zrezenzuję :))
      lipcowaja.blogspot.com

      Usuń
  8. Fajne rzeczy, poklikam w wolnym czasie :)

    ilka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje współpracy, swietna lista, poklikałam, zrobisz to samo u mnie ? Bede wdzięczna :)
    Mój blog
    Zachęcam do obserwacji, staram się odwdzieczać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne sandałki! Chyba się zakochałam w czarnych rzymiankach na koturnie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczy, które wybrałaś są naprawdę świetne. Torebki bardzo mi się spodobały :) Poklikałam! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam w kilka:37,36 zl, 50,60 zl, 23,89 zl, 59,33 zl, 45,62 zl

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik w bluzkę Sheinside oraz ich baner boczny? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie świetne, sama dostałam propozycję od nich, ale odrzuciłam. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że gustujesz w boho :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
Nie bawię się w obs=obs!
Sprawdzam wszystkie komentarze, te z notką 'wpadnij do mnie' 'super post, zapraszam do mnie' nie będą zatwierdzane!
Po za tym dziękuję za każdy sensowny komentarz! :)

Copyright © 2014 Lipcowa , Blogger